Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Wednesday 4 May 2011

Kunjungan rasmi YAB Datuk Mukriz Tun Mahathir ke premis Fabrikasi BC Petrochemical Sdn Bhd











As-salam..pertama sekali saya nak mengucapkan jutaan terima kasih saya kepada BC Petrochemical Sdn Bhd khasnya dan Cik Adila amnya kerana memberi kerpercayaan kepada saya untuk satu majlis yang bergitu bermakna kepada BCP dan juga saya. Inilah pertama kali saya terlibat secara langsung bersama VVIP yang juga merupakan salah sorang insan yang saya kagumi... Datuk Mukriz Tun Mahathir..terima kasih Datuk...Saya tidak dapat mengulas panjang mengenai majlis ini kerna tertakluk kepada terma dan syarat..sekadar perkongsian dari sudut fotografi dan halwa mata kepada para sahabat diluar sana..enjoyce

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...