Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Wednesday 4 May 2011

MAJLIS REUNION SEKOLAH TENGKU ARIS BENDAHARA KLUANG JOHOR



As-salam.....har..har..har..harta karun.....sesungguhnya aku rasa bertuah...rasa seronok...kerana diberi kerpercayaan oleh penganjur majlis reunion Sekolah Menengah Tengku Aris Bendahara Kluang Johor ( spm 1989) untuk mengabadikan kenangan mereka dengan petikan shutter dari aku...seronok melihat mereka bergitu gembira...bertemu kawan² lama...ada antara mereka dah 20 tahun dah tak jumpa..seronok juga melihat bergitu ramai yang berjaya...Alhamdulilah....majlis dimulakan dengan sedikit ucapan dari MC..En Dzul..diikuti dengan bacaan doa....mulanya majlis berjalan lancar di pool side ( eco resort gunung lambak) sebelum hujan menjelmakan diri.....walaupun hujan..dan terpaksa berpindah ke cafe yang disediakan...majlis tetap meriah.....jadi kepada pihak penganjur terima kasih...tunggu entry sepenuhnya dari saya...enjoyce...

( pada kekawan sekolah menengah kahang timur spm 1995 bila lagi nak buat reunion....terbakor tengok majlis mereka....geh..geh..geh..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...