Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Friday 27 May 2011

LAYOUT AKHIR SEMPENA LAWATAN DATUK MUKHRIZ TUN MAHATHIR





Alhamdulilah....sebenarnya album penuh..telah pun sampai lama kepada yang berhak ( BCP)...Terima kasih kepada Cik Adilah...yang memberi kerpercayaan penuh...dan peluang...kepada aku untuk event tersebut...bagi aku ini adalah batu loncatan kepada aku untuk mengembangkan lagi prospek aku dalam bidang yang aku minati iaitu photography......Photography perkahwinan masih menjadi keutamaan kerana..aku rasa ia sesuatu yang indah untuk dirakam..bermain dengan masa..ketelitian perincian ..suasana yang meriahmewujudkan satu perasaan yang tak mudah untuk aku gambarkan.....hari ni..aku akan ke banting selangor..untuk tugasan perkahwinan...semoga dipermudahkan...insyaAllah......enjoyce.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...