Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Tuesday 31 May 2011

AKU...DIA..DAN... LAMBRETTA...


1. Kesah bermula didalam sebuah kampung yang terletak di mukim Hulu Langat Selangor. Kampung Endah..Disinilah termeterinya satu perjanjian suci diantara farrah dan juga yudi..pasangan sejoli ini..seolah-olah membenarkan nama kampung endah didalam kesah mereka...indahnya cinta mereka...kita ke babak yang seterusnya




2. Jiwa rasa gelora..kasih pada teruna.bukan kerna intan permata..kerna budi bahasa..kasih bukan paksaan..sayang bukan mainan..jiwa dan raga jadi taruhan..oooooo pujaan...rinduku..padamu..kekanda idaman ku..kekasih dikaulah...oo..adinda puspitaku....

3.Seperti mana Adam & hawa...bergitu juga dengan mereka..bertemankan lambretta..mereka menyatakan cinta antara mereka...farrah..Abang sayang pada mu..luah yudi dengan senyuman yang penuh makna...


 4.Lihatlah dunia....kini cinta kami telah bersemi.....Ya-Allah berkatilah perkahwinan kami ini...sehingga hujung nyawa kami....

 5.Eh..ni siapa pulak masuk dalam cerita kita nih...ishhh nak kena belasah agaknya mamat nih...hehehehehe...apa punya story morey lah yang cuba aku buat nih....apa yang aku nak kata SELAMAT PENGANTIN BARU...KEPADA MEREKA BERDUA.....



6. Perghh hensem gak mamat jurugambar nih.....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...