Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Thursday 2 February 2012

AZLEEN & AHMAD @ DEWAN MATRADE KUALA LUMPUR

Salam..satu lagi gambar perkahwinan  yang ingin aku kongsikan, seronok bila mana aku berpeluang mengambil sekali lagi majlis yang diadakan oleh keluarga En syed ni. Boleh dikatakan majlis yang berlangsung dengan meriah di dewan Matrade jalan Duta KL ni, bukan sebagai 1 malaysia, tapi 1 dunia. Apa tidaknya ada tetamu datang dari US, ada yang datang dari iraq, pakistan, singapura dan pelbagai negara lagi, sungguh kuat ikatan silaturahim antara mereka. Buat Azleen dan Ahmad yang mana gambar outdoornya dirakamkan di lake garden ingin aku ucapkan selamat pengantin baru, semoga berbahagia hingga akhir hayat, dengan ini sambutlah salam penuh keikhlasan dari Skoodeng Photography. ( terima kasih buat semua yang terlibat, terutama Kak Zaimah & Chef Halim )


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...