Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Tuesday 31 January 2012

FOTO PERTUNANGAN AZLIN @ BANDAR SUNWAY

fuhh..agak lama aku tak update blog nih...kesibukan tahap menteri pun tak sesibuk aku...bermula dengan bulan oct hingga dec 2011 syukur alhamdulilah..job yang diterima oleh skoodeng photography amat-amat mengalakan...terima kasih kepada semua....cuma maaf aku minta andai ikata sedikit terlewat album kalian untuk disiapkan...( paling lewat pun 1 bulan 3 minggu....selalunya dalam 3 minggu ke sebulan...)..kepada semua diluar sana skoodeng photography sekali lagi akan ada di pameran pengantin di SACC SHAH ALAM pada 25 Feb 2012-27 Feb 2012..dapatkan promosi dan tawaran terbaik dari kami....jumpa anda disana...adios amigossss...  ( susunan dibawah adalah tidak sama dengan susunan di dalam album mendikut muka surat - makluman )


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...