Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Friday 6 January 2012

SELAMAT TAHUN BARU 2012 DARI KAMI

Bismillahir Ramanir raheem.. Selamat Menyambut tahun baru 2012 aku ucapkan kepada semua. Walaupun dah masuk hari ke 6, masih belum terlambat rasanya kot, pejam..celik..pejam celik..setahun berlalu..banyak kenangan pahit..manis ...suka ..duka...sepanjang tahun 2011 yang kita tempuhi....pastinya setiap apa yang kita tempuhi pasti akan mematangkan lagi dalam apa jua tindakan kita....Terima kasih aku ucapkan kepada semua yang selama ini menyokong aku dalam kehidupan ni...terutama isteri tersayang...dan 2 orang puteri yang semakin membesar...sekolah dah tahun nih....kepada semua pelanggan² skoodeng photography terima kasih aku ucapkan....tak dapat aku sebut satu persatu.....kepada Kak Marlynn dan Abang Din...Kak Zaimah...En Halim...Mak Ngah.. Kak Difi...Abg Badsah..Isam ismail..Ali Hussin..Sufi Saat..Amie Wai....Wah Chan kedai emas..( sekadar menyebut beberapa lama) terima kasih atas kerjasama erat yang kita jalinkan...diharapkan  kerjasama yang terbentuk akan lebih kukuh selepas ini... apa yang pasti untuk tahun 2012...pihak kami telah merancang beberapa pogram bagi memudahkan bakal² pelanggan kami untuk mendapatkan apa jua info, pakej atau apa jua yang berkaitan secara langsung dengan kami. Dengan itu diumumkan one stop centre gerbang perkahwinan gemilang atas kerjasama diantara SKOODENG PHOTOGRAPHY & VIDEOGRAPHY, BUTIK PENGANTIN MARLYNN AFZAN & MAK NGAH CATERING akan berada di pameran pengantin di SACC Shah Alam pada bulan Febuari 2012..PICC putrajaya pada bulan april 2012...SACC Shah Alam sekali lagi pada bulan julai dan berakhir di PWTC pada bulan oct 2012...tarikh akan pihak kami war² kan.....akhir kata...SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012...SEMOGA TAHUN 2012 AKAN MENJADI TAHUN YANG TERBAIK DALAM HIDUP KITA..TAK KIRA DALAM APA JUA LAPANGAN......SALAM...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...