Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Monday 27 February 2012

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA

Syukur..Alhamdulillah kepada Allah yang Maha Esa..Akhirnya berakhir sudah Pameran Pengantin Malaysia di SACC Shah Alam Convention Centre dengan kejayaan yang besar utk kali ke 2 peryertaan kami dibawah satu bumbung ONE STOP CENTRE ( Kerjasama erat diantara Skoodeng Photography dan Marlynn Afzan Wedding Planner ). Kepada pelanggan pelanggan yang telah menbuat tempahan disana agar memberi sepenuh kepercayaan kepada kami untuk menguruskan semua majlis yang telah ditempah sehingga akhir bulan Disember 2012. 
Kepada mereka yang tidak berkesempatan membuat tempahan dengan kami..jumpa kami sekali lagi di pameran pengantin PICC putrajaya pada Awal bulan april nanti..InsyaAllah...

Kepada pelanggan-pelanggan yang telah membuat tempahan semasa di Pameran Pengantin Malaysia di SACC minggu lepas, terima kasih kami ucapkan..dan jangan lupa hubungi pihak kami untuk apa jua pertanyaan dan pengesahan. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...