Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Wednesday 9 March 2011

PRE-WEDDING KHAIRUL & SITI ZUBAIDAH

Salam.....aku masih cuba untuk memahirkan diriku dengan dunia blog nih....buat masa ni aku masih berada di peringkat pening-pening lalat..bagaimana nak memperindah dah menambah info diri aku kat blog nih...ada sesiapa boleh membantu....pada peringkat awal ni...aku hanya akan memasukan gambar-gambar client yang pernah aku dipertanggungjawapkan....seterusnya akan di ikuti dengan gambar-gambar terbaru....semoga Allah menganugrahkan aku dengan ilmu berblog nih..insyaAllah...cerita sedikit tentang gambar pre-wedding di atas tu....pre-wedding nih dijalankan sejurus selepas majlis pertunangan mereka berdua...selepas waktu asar bertempat di Felda Kepis Bahau Negeri Sembilan...pada bulan oct 2010...selepas penat bergusti dengan nyamuk-nyamuk diladang getah tersebut inilah hasil yang aku persembahkan kepada client aku...Mr Bob & Mem Siti....nampaknya mereka gembira dah teruja dengan hasil yang diberikan.....syukur Alhamdulilah....haa...apa..awok pong nak gembira sama..call saya untuk gambar yang penuh kegembiraan ..019-6026168..Zaidi Warmo...As-Salam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...