Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Tuesday 22 March 2011

PERNIKAHAN ZURA & ZAIRUL









 As-salam....pertama sekali aku nak ucapkan terima kasih dan tahniah pada pasangan zura dan zairul atas perkahwinan mereka dan kepercayaan mereka kepada aku untuk mengabadikan kenangan terindah mereka. Terima kasih jua aku nak rakamkan pada Kak lin ( mak andam yang sporting )..pada keluarga mempelai dan kawan-kawan yang banyak bergembira bersama kami..kepada mempelai Insya-Allah album kalian..akan siap dalam waktu terdekat..Berbalik pada cerita mempelai ni...zairul dan zura telah menempah pekaj seawal..6 bulan sebelum majlis..aku puji sikap mereka yang bergitu teliti dalam membuat perancangan..so majlis berjalan dengan lancar..meriah dan penuh gelak ketawa...yang best ramai gadis..gadis comel yang menemani aku kekekeke. Pada yang diluar sana alamilah pengalaman photography yang penuh keriangan bersama kami....hubungi kami untuk sebarang pertanyaan...salam..enjoyce  ( gambar outdoor kalian akan dimasukan dalam waktu terdekat )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...