Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Sunday 27 March 2011

FOTO PERKAHWINAN AMIR & MAS ( OUTDOOR )








Dikala burung-burung berkicau merdu...dikala embun mula menghilangkan diri...hahahah...As-salam....kali ni aku nak berkongsi dengan semua sahabat-sahabat diluar sana terutama pasangan mempelai Amir & Mas..Mereka ( mempelai ) memang pasangan yang aku boleh katakan gila-gila remaja...memang sempoi..mudah berkerjasama dan yang penting bergembira bersama kami..outdoor ( luar pintu???? ) kali ni aku memilih satu kawasan di pulau indah Klang..dengan persetujuan pengantin..inilah kali pertama aku membawa client aku kesana...agak menarik...kerana sebelum pulang kami singgah di kampung nelayan milik orang asli...selepas minta kebenaran pada yang empunya tempat barulah kami berani menjalankan kerja di perkampungan tersebut ( mau kena sumpit kalau tak tanya ). Dengan sedikit olahan jalan cerita dan dengan bantuan teknologi nikon terhasillah gambar seperti diatas...Aku ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat..terutama mempelai...keluarga...sahabat-sahabat pengantin...mak andam..dan rakan seperjuangan ( sdr isam ismail..handal main futsal mamat nih..) tanpa kerjasama dari mereka mungkin tidak dapat menghasilkan sesuatu yang kita impikan...salam penuh kerceriaan dari kami...zaidi warmo 0196026168

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...