Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Tuesday 15 March 2011

DI BELAKANG TABIR







As-salam....heheheh..kasi aku gelak sesorang dulu...semasa korang review gambar-gambar diatas..harap dapat di tolak tepi kualiti gambar tersebut...lupakan soal kompasisi..lupakan pasal lighting...kerana foto tersebut hanya merakamkan seorang jurufoto yang bercita-cita tinggi..( akulah tu tapi masih banyak sangat yang perlu aku pelajari ) gambar di atas juga tidak terlibat dalam proses penyuntingan ...Sekadar berkongsi apa yang berlaku di belakang tabir...ha yang senyum-senyum kat luar tu mesti nak cakap aku hensem..terima kasih bebanyak lah ye.....bergambarlah dengan penuh kegembiraan bersama kami... ( moto ke nih..)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...