Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Wednesday 14 March 2012

COBAAN...COBAAN...



Salam...malam selepas aku sampai dari pontian johor kerana menghadiri majlis perkahwinan seorang sahabat.. ( ninot selamat pengantin baru..kalau dah duduk kat europe nanti jangan lupakan kami di malaysia nih....enjoyce..)..aku cuba godeh-godeh CS 3 yang aku pakai nih...maka terhasil le imej sepertimana yang kalian semuua tengok..satu persoalan yang bermain di minda aku ialah...sesuai ke gaya editing bergini untuk gambar perkahwinan?...bagi pengantin yang mengambil Art @ Fine art mungkin mereka boleh terima..kalau kejuruteraan camana..hehehe..sebagai seorang jurugambar perkahwinan aku kena fikirkan apa yang terbaik untuk client² aku...tak bolehlah main syok sendiri atau taram jee..sekeping dua ok kot...kalau semua...mau pening Mak Ngah..Pak Lang..Atuk..Nenek dan mereka-mereka yang tengok album tu...Apa apa pun terpulang pada minat dan citarasa sesorang tu bagaimana untuk mewarnakan Album perkahwinan mereka..Bagi aku dan team Skoodeng Photography minor editing is much better..Apa yang dilihat diblog nih..itulah yang akan diaorang dapat..tidak lebih dan tidak kurang...buat semua bakal-bakal pengantin..yang nak jadik pengantin sekali lagi...yang nak tambah lagi..temui kami di pameran pengantin malaysia yang akan berlangsung di PICC PUTRAJAYA pada 6-8 April ni...booth kami berhampiran dengan pentas utama....tambahkan keceriaan majlis anda dengan Skoodeng Photography & videography dan kerja sama hebat dari Wedding Planner Marlynn Afzan...jumpa kami disana......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...