Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Wednesday 14 December 2011

FOTO PERNIKAHAN AZMIN & ANIZA

.

Bismillahir Ramanir raheem...diam tak diam kita hampir melangkah ke 2012..Alhamdulilah..kali ni aku nak berkongsi sedikit gambar-gambar di sekitar pernikahan Azmin & Aniza dengan sahabat² diluar sana. Aku nak mengucapkan terima kasih kepada mereka...atas kerjasama yang mantop...sepertimana kata Ustaz Zambri tv9...mantop.....2 keping yang last tu...hehehe..jangan diendahkan...woah...aku sedang bertugas.....dicandid oleh member...thanks tu Ali @ hussin, Kak Marlynn , Badariah tak lupa juga pada pasangan pengantin yang diraikan dan juga keluarga kedua-dua mempelai......enjoyce....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...