Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Wednesday 14 December 2011

ARCHITECTURE PHOTOGRAPHY 2

Salam...Universiti Kebangsaan Malaysia di Bangi menjadi lokasi seterusnya untuk aku dalam menjalankan tugasan kali ini. woshh sekali bangunan ni masih dalam pembinaan daa..tapi dah nak siap lebih kurang 90%, oleh kerana gambar untuk projek ni diperlukan oleh firma tersebut..aku cuba sehabis baik....bederau darah bila on kamera...ada tulisan err....arghhh..SD card tertinggal la pulak....adeh....start kereta terus lari ker warta bangi...Alhamdulilah ada gak kedai yang jual SD card tu....ok..cukup cerita pasal UKM...semua orang tahu bulan 11 & 12 merupakan bulan yang agak sibuk untuk jurugambar² perkahwinan, termasuk aku..Alhamdulilah..tugasan yang diterima memenuhkan semua hari sabtu dan minggu aku untuk bulan tersebut...insya Allah jika ada sikit kelapangan akan aku upload kan serba sedikit..semua gambar-gambar pengantin yang aku ambil...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...