Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Tuesday 20 September 2011

SELAMAT BERTUNANG MYA @ ANDALAS KLANG


Bismillahir Rahmanir Raheem..Mya... Cantik nama ni.. Seorang yang masih muda remaja..ceria..sopan dan sangatlah ramah.. ini adalah tugasan pertama aku selepas cuti yang agak panjang..cuti ramadhan dan Aidilfitri..kira² seminggu lebih selepas raya...Alhamdulilah aku masih ingat function kat camera kesayangan aku tu...sekeping gambar sebagai permulaan bicara..akan disambung selepas editing sempurna..bersambung....sambungan bermula kembali..sengaja aku masukan gambar mya bersama kawan-kawan..bersama keluarga....nampak enjoy..nampak gembira....Alhamdulilah...Akhirnya siap..album Mya..dalam masa 2 minggu lebih sikit...tinggal front cover sahaja..jumaat hantar print..nanti aku upload sekeping dua layout story board album pertunangan Mya dan Syukry...Akhir kalam..terima kasih daun keladi..kerana mempercayai kami...layan.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...