Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Monday 18 July 2011

SHIMA & SYED @ KUALA LUMPUR



1. As-salam..pertama sekali maaf dipinta sebab lama aku tak update blog ni..atas beberapa pekara yang tak dapat dielakan..

2.Antaranya tuntutan kerja sebagai site staff yang rajin macam aku ni ( bangunan hendak di handing over pada client ) melibatkan masa yang agak panjang..

3.kepada Syed dan Shima..tahniah aku ucapkan atas perkahwinan yang penuh gilang gemilang nih...foto penuh akan diupload sebaik sahaja kalian menerima album.

4.begitu juga kepada Norleha dan Suami di Banting , Ain dan suami di senai, farrah dan Suami di Kg endah..dan beberapa lagi yang tak disebutkan disini..

5.nantikan foto penuh mereka yang akan diupload dalam masa 2 hari dari entry ini dimasukan...enjoyce.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...