Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Monday 4 July 2011

LAYOUT AKHIR NUR'ATIKAH DATO NOORDIN DAN SHARUL FAIZAL.


Sesaat sebelum pernikahan..satu majlis satu tuntutan agama yang sangat mendebarkan aku...tetapi dalam debaran tercetus kegembiraan dan kesyukuran....


Detik-detik debaranku semakin memuncak..saat berada di dalam rumah Allah yang suci ini....usikan kawan-kawan dan keluarga menghilangkan sedikit debaran yang membadai di hati ini...


Aku terima nikahnya...lancar sekali ungkapan yang diucapkan oleh suamiku kini..Sharul.... mulai saat ini aku sedar ..aku telah berpunya..secara akad....selamat tinggal zaman dara...selamat tinggal zaman teruna...


Debaran berganti dengan kegembiraan...Syukur atas segala nikmat yang telah di beri ini.....


Kini aku akan belari di gigi langit bersama yang tersayang...ehhh..yang dok kejar tu apahal....aku dah kawen weiiiii.....cabut....inilah hantaran yang digubah indah buat yang tersayang.......


Aku bukan tidak pernah bergambar....aku bukan tidak pernah dirakam...tetapi kali ni..keseronokan bergambar bersama yang tersayang tidak dapat di gambarkan dengan kata-kata...seperti dunia ini ana yang punya......

Big day....terima kasih buat semua yang terlibat dalam menjayakan majlis yang seadanya...sama ada secara langsung ataupun tidak....terima kasih......thank you...


Perghhh...rasa macam raja..pulak...emmm..tak apalah walaupun aku bukan raja..tapi pengalaman aku menjadi raja sehari memang best....inilah kenangan terindah yang ingin aku kongsikan....


Eh..kena cover sikit makan nih....

 Hadirmu umpama mimpi....kini semuanya menjadi realiti...indahnya hidup ini...andai kita disayangi....

 Ha..apa skoodeng-skoodeng...

Ya-Allah berkati hidup kami ini....kekalkanlah kebahagian kami sehingga ke akhir hayat kami...


Terima kasih sekali lagi kepada semua yang membantu....doakan kebahagian kami...( nukilan ini hanya khayalan seorang jurugambar yang seka berangan macam aku....zaidi)

P/S...Tidak berapa lama selepas menghantar album kepada mereka aku mendapat sms dari atiqah..katanya..salam..sy dah terima dvd n frame..bila tgk gambar2tu mmg tak terkata sgt sebab terlalu cantik gbr2 tu..sy nak ucapkan terima kasih byk² sbb abg buat mmg terbaik lah...kalau abg nak up load dalam blog dah blh dah...hehehehesedara kat kg nak tgk- from nad..atiqah atau nad....adalah org yg sama..terima kasih kembali kepada Atiqah dah sahrul....gambar kalian abg dah upload secara total kat blog nih.....enjoyce.....tq tq tq tq

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...