Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Wednesday 15 June 2011

TERIMA KASIH!!!..THANK YOU!!!


Pada hari ini 15 jun 2011..terciptanya sejarah buat diri aku..dimana blog ini telah mencapai 1000+ pelawat dalam jangkamasa tidak sampai 3 bulan.Terima kasih aku ucapkan pada semua..Walaupun aku tahu blog aku masih mentah dan tak setanding dengan blog ataupun web site diluar sana. InsyaAllah..kalau diberikan kekuatan dan kebenaran dari yang maha Esa aku akan berusaha untuk memantapkan blog nih...dengan kemahiran internet aku yang bergitu kurang ( buat blog ni pun banyak tanya pada encik google ) aku akan cuba untuk sedaya -upaya untuk menjadikan blog nih setanding dengan mereka-mereka diluar sana untuk memeriahkan lagi bidang ni...mana mungkin pejalanan yang beribu batu tidak dimulakan dengan langkah pertama...dikesempatan nih..terima kasih aku nak ku sampaikan pada semua yang menyokong/membantu aku selama nih dalam bidang foto nih. ( hampir 5 tahun dah sekejap jer masa berjalan )..segala teguran kalian akan aku jadikan azimat yang sangat bermakna...terima kasih sekali lagi daripada aku.....i love u all....enjoyce......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...