Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Tuesday 22 November 2011

RAIZATUL & AWANG

Bismillahir Ramanir raheem...agak lama aku tak update gambar-gambar perkahwinan didalam blog kesayangan aku nih..maaf dipinta, seperti mana kita maklum musim cuti sekolah ni..banyak sekali tempahan yang aku terima, Alhamdulilah.. Insya Allah andai kata aku diberi kekuatan dan kelapangan masa, semua gambar perkahwinan client akan cuba aku masukan serba sedikit. Kali ni aku nak berkongsi sedikit gambar outdoor pasangan raizatul & awang. ( bolehke dipanggil outdoor sebab buat kat dalam masjid besi putrajaya..hujan ). Puteri kepada Prof Dr Hj Daud selamat di ijabkabul pada jam 12pm di gombak bersama pilihan hatinya Sdr Awang. Majlis yang penuh gilang gemilang diadakan pada esoknya 20 hb nov 2011 di dewan UPM Serdang. Syukur Alhamdulilah semua berjalan lancar..entri penuh gambar mereka akan aku masukan selepas proses editing selesai.....enjoyce..... 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...