Aku tiada bakat sebagai seorang pencerita yang hebat...tapi aku percaya gambar boleh menyampaikan ceritanya untuk menjadi sebuah sejarah...kerana sekeping gambar memberi seribu pengertian.

Wednesday 9 March 2011

FOTO PERKAHWINAN FIRDAUS & ZARINA





Salam....orang berkata hidup perlukan perubahan..orang berkata hidup perlukan keberanian untuk meneroka sesuatu yang baru...orang kata jangan takut untuk mencuba...jadi aku yang tak berapa pandai dah mahir dalam dunia bloging ni...ingin mencuba..ingin mencabar diri aku sendiri..atas dasar ingin memnambahkan ilmu di dada....kepada rakan-rakan diluar sana tunjuk ajar ku pohon untuk menambah baikan kualiti persembahan blog aku ni yang menjurus kepada photography perkahwinan....salam entri yang pertama.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...